Terms of service
Eesti:
Tarne tingimused
Famme.ee tagab saadetised kogu Eestisse, välja arvatud mõned erandid. Tarneaeg varieerub sõltuvalt tootest, kuid tavaliselt jääb see 1 kuni 3 tööpäeva vahele pärast makse registreerimist. Me jätame endale õiguse pikemaks tarneajaks perioodidel, mil on suur liiklus meie või meie transpordipartnerite juures.
Kirjapakid toimetatakse tavaliselt sinu postkasti. Mõnel juhul, näiteks kui sinu postkast on täis, pead oma pakki ise postkontorist järele tulema. Siis saad postkastist teate.
Pakk kohaletoimetamiskohas toimetatakse tavaliselt sinu lähimasse pakiautomaati. Posti teavitab sind e-kirja teel ja lisaks saad ka SMSi, kui oled selle oma profiilis valinud. Kõik saadetised, mis jäävad pakiautomaati, on jälgitavad "Minu tellimused" all, kui tooted on meilt välja saadetud.
Vahetuse korral antakse vahetuskood, millel on väärtus, et saaksid osta samaväärse toote. Vahetuskood on sooduskood ja seda ei saa kombineerida teiste sooduskoodidega.
Kliendina pead jälgima oma saadetise staatust. Famme.ee ei vastuta teate eest saabunud paki kohta. Post tagastab vastavalt oma süsteemile kätte saamata jäänud pakkide 14 päeva jooksul.
Kui sa ei ole kohal kokkulepitud tarneaegadel, ei vii kaubad ära või keeldud nende vastuvõtmisest, tagastatakse kaubad meile sinu kulul. Sellistel juhtudel pakutakse sulle võimalust saada tellimus uuesti saadetuna hinnaga 49,- kroon. Kui sa ei maksa uut saatmistasu või ei soovi saadetist uuesti, arvestatakse sinu tasutud summast 200,- kroonine tasu lisaks tagastamistasule 49,- krooni. Ülejäänud summa kantakse tagasi sinu kaardile, kontonumber või läbi Klarna, sõltuvalt sinu makseviisist.
Kui sa palud Postil tagastada kauba ja teavitad meid sellest õigel ajal, pead vaid katma tagastamise kulu.
Kui sinu pakk ei toimetata kokkulepitud ajal, saad kliendina seada mõistliku lisatähtaega. Kui see tähtaeg ületatakse, võid ostu tühistada ja saada raha tagasi 14 päeva jooksul.
ÜLDINE
Need tingimused ja nõuded kehtivad kõikidele ostutellimustele, mis esitatakse Famme veebipoes www.fammesportswear.com/www.famme.ee (edaspidi "veebipood"), hõlmates kõiki ostu lepinguid, mille tarbija sõlmib kaugelt Famme AS-iga, edaspidi "FAMME"). Soovitame sul lugeda neid tingimusi põhjalikult enne tellimuse esitamist. Need tingimused võivad ajas muutuda, mistõttu palume sul lugeda tingimusi iga kord, kui esitad tellimuse veebipoes.
Siduv ostuleping sõlmitakse kohe, kui sinu tellimus on meie poolt kinnitatud ja tellimuse kinnitamine on saadetud e-posti aadressile, mille oled esitanud. Kui mõni toode peaks olema otsas enne, kui staatust on õigesti värskendatud veebipoes, teavitame sind sellest e-kirjaga. Seejärel võime pakkuda alternatiivset toodet või tühistada kõnealuselt tellimuse. Kui veebipoes on näidatud vale hinnainfo, pakutakse sulle kas osta toode õige hinnaga või tühistada tellimus. Famme jätab endale õiguse keelduda või tühistada ostuleping, kui on kahtlus pettuse või muu temaga sarnase tegevuse, näiteks kellegi teise krediitkaardi ebaseaduslik kasutamine.
Veebipoes tellimuse esitamiseks pead olema vähemalt 18-aastane ja mitte alaealine. Famme eeldab, et alaealised, kes teevad ostusid www.fammesportswear.com / www.famme.ee esitavad tõese teabe oma vanuse kohta ja/või omavad vajalikku luba oma eestkostjalt kauba ostmiseks. Kui ei, võib ostja vastutada võimalike kulude eest, mis tulenevad kehtetust lepingust.
HIND & MAKSE
Veebipoes olevad hinnad on hetke hinnad ja võivad igal ajal muutuda. Famme ei ole seotud veebipoes näidatud hindadega, mis ostja peab mõistlikult või ilmne arusaam saama, et need on valed, ning mis on näiteks tekkinud tehniliste probleemide tõttu veebiplatvormil või hindade manipuleerimise tõttu kliendi poolt. Hinnad sisaldavad kohalikke käibemakse ja on makstavad veebipoes näidatud valuutas. Norra välised kliendid võivad kohaliku tolliameti poolt impordi osas lisaks käibemaksu, tollimakse ja muid makse maksta. Makset saab teha krediitkaardiga, otsemakse arve kaudu või muul viisil, nagu veebipoes on juhitud. Kui makse sõltub valideerimisest ja/või autentsusest kaarditoimija või panka või krediidivalideerimisest, on iga Tellimuse Kinnitus sellise valideerimise või autentimise objekt. Teeme koostööd volitatud makseteenuse pakkujaga (Stripe), kes töötleb teie isikuandmeid vastavalt rahvusvahelisele turvastandardile PCI DSS, mille on töötanud välja rahvusvahelised krediitkaardiettevõtted, nagu VISA ja MasterCard. Kõik tehingud saadetakse SSL (Secure Sockets Layer) kaudu krüpteeritud kujul ja kõik kaardidetailid ja makinformatsioon on kaitstud ja töödeldud kõrge turvalisusega.
Koostöös Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Rootsis pakume sulle järgmisi maksevõimalusi. Makse tuleb teha Klarna:
- Makse hiljem.
- Jaota see.
Täiendavat teavet ja Klarnas kasutustingimusi leiate siit. Üldine teave Klarna kohta on saadaval siit. Teie isikuandmeid töödeldakse vastavalt kohaldatavale andmekaitseseadusele ja vastavalt teabele Klarna privaatsusteatises.
Maksed kogutakse kohe pärast tellimuse esitamist, see kehtib ka eelorderite puhul.
KAMPANJAD & SOODUSKOODID
Kõik kampaaniad alandatud hindadega on ajaliselt piiratud. Mitmeid pakkumisi ei saa tavaliselt kokku kombineerida. Sooduskood või kinkekaart kehtib ainult üks kord kliendi ja ostu kohta. Selge vale kasutamise korral pakkumiste, nagu kupongide ja kampaaniate, korral jätab veebipood endale õiguse kõnealuselt tellimuselt keelduda.
Tellimuste puhul, mis kvalifitseeruvad kingituseks või soodustuseks, arvestatakse kingituse/soodustuse väärtus üldise allahindlusena tellimuse kogusummalt. Kui osa või kogu tellimus saadetakse tagasi vahetamiseks või tagastamiseks, arvutatakse tagastatud kauba väärtus ümber ja ostuhind, maha arvates vastava osa üldisest allahindlusest, krediteeritakse ainult.
Me võime igal ajal muuta kampaania kuupäeva, sõltumata selle kohta veebilehel/emmeilis edastatud teabest. Antud kuupäevad on enamikul juhtudel õiged, kuid võivad muutuda.
Kampaaniad ja sooduskoodid kehtivad ainult uutele tellimustele ja ei saa tulla tagasiulatuvalt.
Kinkekaardid/soodustused, mis antakse seadmete asendamiseks (kaebused, tagastused jne), ei saa kokku kombineerida sooduskoodidega.
Kui mingil põhjusel saadetakse kinkekaart ekslikult ja klient on teadlik, et kinkekaart saadeti ekslikult või peaks olema deaktiveeritud, esitatakse täieliku väärtusega arve, kui kinkekaarti kasutatakse.
Sooduskoodid, mida kasutatakse vahetuste, kaebuste uute toodete ja sarnaste tasuta esemete töötlemiseks, tuleks kasutada ainult asendatava/toote reklaamimise tellimiseks. Kõik täiendav kasutamine selliste sooduskoodide puhul toob kaasa arve, mis katab kadumise (tellimuse soodushinna). Näiteks kogu hind tuleb maksta, kui sellist soodustust kasutati ilma nõusolekuta. Kui ei ole kokku lepitud muul viisil, on maksimaalne aeg enne kampaania algust 1 kuu alates tasuta esemete vastuvõtmisest.
Esitamata influencer tellimuse korral nõustute meie influencer tingimustega
Petturlike tellimuste / varguste korral võime kahjude katmiseks tagastustest maha arvata meie kulud. See hõlmab saatmist, tööjõukulusid, sealhulgas uurimistööd ning pakendamist ja muid kulusid, mis tekivad petturlikest tellimustest.
TARNE
Püüame alati sinu tellimuse võimalikult kiiresti toimetada. Tavaliselt saadetakse laos olevad kaubad 1–2 tööpäeva jooksul tellimuse kinnitamise ajal ning need on ootuspäraselt tagasi 1–3 tööpäeva jooksul Norras ja 3–15 tööpäeva jooksul rahvusvaheliste tellimuste puhul. Tarneaeg on vaid prognoos ja eriti kõrgseisude (nt. jõulud) ajal võib kohaletoimetamine võtta kauem aega kui tavaliselt. Kui kohaletoimetamine viibib rohkem kui viisteist (15) tööpäeva, võid tellimuse tühistada, saates meile kirjaliku teate, mille korral kanname tagasi kõik tasutud summad. Kui tellimus on juba saadetud, pead kõigepealt kauba meile tagasi saatma, enne kui selline tagasimakse on võimalik. Kaubaveo hind täpsustatakse tellimuse kokkuvõttes enne tellimuse esitamist. Me saadame praegu enamikes riikides. Kui sul on küsimusi selle kohta, kas me saadame konkreetsesse asukohta, palun kontakteeru meie klienditeenindusega. Palume sul uurida kohaletoimetatud tooteid kohaletoimetamise ajal ja teatada leitud kõrvalekalletest alloleva tagastamise juhendite kohaselt. Kui sa ei koguge oma tooteid kohaletoimetamisel, jätame endale õiguse arvestada läbiviidud transporditasu ja administratiivosakonna kulusid.
TAGANEMISÕIGUS JA TAGASTUSED
Pakume sulle 14-päevast taganemisõigust oma ostult, arvates kauba tellimise kuupäeva. Kui soovid sellist tagastust teha, palun järgi meie tagastamish juhiseid siit Tooted tuleb tagastada korralikult pakituna ja originaalpakendis, kasutamata ja müügikõlblikus seisukorras. Niikaupa, kui oleme tagasi saadetud tooted saanud ja saame kinnitada, et eespool nimetatud nõuded on täidetud, tagastame sinu makse. Kui leiad, et meie saadetud kaup on defektne, tuleks sul kohe meie klienditeenindusega ühendust võtta ametliku kaebuse esitamiseks, et saada asendust või, kui see ei ole võimalik, tagastust. Sama kehtib ka juhul, kui avastad, et toode on transpordil kahjustatud või leiad teisi kõrvalekaldeid kohaletoimetamises, nt et kohaletoimetatud kaupade kogus või mudel ei vasta sinu tellimusele. Tagastuse korral on risk (kaotuse või kahjustamise eest kohaletoimetamise ajal) kliendi õlgadel.
Pakume mõnes piirkonnas tasuta vahetusi, kuid jätame endale õiguse vahetuse käsitleda tagasi toomisena, tavaliselt juhtub see, kui vahetatavaid tooteid müüakse välja.
KAHJUSTATUD TOOTED
FAMME tagab, et kõik tooted kontrollitakse põhjalikult kvaliteedikontrolli käigus enne, kui need saadetakse meie klientidele. Teeme kõvasti tööd, et vältida kahjustuste või defektide ilmnemist meie toodetes. Kui sa siiski leiad, et mõni toode on kahjustatud või muul moel defektne, asendame selle uue toote prooviga, kui uus on saadaval. Kui ei, tagastame toote algse hinnaga ja tagastuskulu, välja arvatud juhul, kui defekt on võimalik parandada. Kui kahjustatud toode tuli tellimusega, mis sisaldas teisi ostetud tooteid, ei tagastata originaal kohaletoimetamise kulu. Palume sul alati kontrollida oma saadud tooteid kohaletoimetamise ajal ning võimalikult kiiresti teatada meie klienditeenindusele kõigist kõrvalekalletest tellimuse kinnitamisel.
Tagastame sinu raha võimalikult kiiresti, kuid hiljemalt 15 päeva jooksul alates päevast, mil toode tagastati ja see saadi Famme'le, ning me oleme tuvastanud, et toode on kahjustatud või muul moel defektne. Hoia alati oma kviitungit alles. Raha tagastatakse sinu algsele makseviisile. Kui maksid krediitkaardiga, makstakse summa tagasi samale kaardile.
VÄRVID
Me ei saa garanteerida, et veebipoes kuvatavad värvid täpselt kajastavad toote värve. Värvide kuvamine võib varieeruda sõltuvalt näiteks sinu arvutist või telefoniekraanist, graafikakaardist ja arvuti seadistustest.
ETTEVÕTTE TEAVE
Famme AS
Ettevõtte registrikood: 913 300 319
Käibemaksu number: 913300319MVA
VÕTA MEIGA ÜHENDUST
Oleme alati avatud parendusteks ja soovime kuulda sinu arvamust. Kommentaarid meie teenuste, toodete ja isegi uute ideede kohta, et muuta sinu kogemus veelgi paremaks, on alati teretulnud. Sa saad meile oma mõtteid edastada, kirjutades meile e-kiri siit