hvordan bli en influencer på instagram, snapchat, youtube, tiktok

Kuidas saada influenceriks

Kuidas saada (ja jääda) heaks influenseriks?

Oled ehk lugenud meie postitust selle kohta, mis on influencer ja mõelnud, et “hei, ma tahan saada influenseriks!” või võib-olla oled juba alustanud, kuid tunned, et vajad natuke rohkem teavet selle kohta, kuidas asjad toimivad? Siis on see juhend sinu jaoks. Ükskõik, kas soovid saada riiete, jalatsite või muu esindajaks, aitavad need sammud sind!


Samm 1: Leia oma platvorm

Esimene asi, mida pead tegema, on otsustada, millisele platvormile soovid keskenduda. Paljudel suurtenel influenseritel on praegu Tik Tok, Instagram, Youtube konto ja veel, kuid alustamisel on mõistlik keskenduda ühele või kahele platvormile, mitte püüda kõigil korraga hakkama saada. Pea meeles, et on parem teha üks asi korralikult, kui teha palju asju poolikult!
Siin on juhend mõnele praegustele populaarsele platvormile influenseritele ja kellele need võivad sobida:



Tik Tok: Lühikesed videoklipid sisseehitatud redigeerimise funktsioonidega. Kui eelistad kõike telefonis teha, on see just sinule. Sobib neile, kes soovivad teha tantsuvideosid, naljakaid sketše, jagada arvamusi, näpunäiteid ja teadmisi kiiresti ja lihtsalt. 

 

Instagram: Pildisisu. Kui sulle meeldivad fotod, siis see platvorm on sulle. Instagram võimaldab sul luua kombinatsiooni pildist ja videost, samuti kirjutada lühikesi tekste. 


Youtube: Pikemad videod. Kui sulle meeldib videograafia ja sul on aega teha pikemaid videoid, mis vajavad rohkem redigeerimist, on see sulle hea platvorm. Sobib sisule nagu vlogging, pikemad videod, kus räägid erinevatest teemadest, õpetused jne. 


Blogi/enda veebisait: Pikem tekstisisu ja meedia segu. Kui soovid kirjutada artikleid, arvustusi ja sarnast, on see suurepärane platvorm. See võimaldab sul koguda pilte, videoid ja teksti ühel lehel, mille üle sul on täielik kontroll. 

Millist platvormi valid, sõltub ka sellest, milliseid tooteid soovid promoda. Riided on näiteks väga populaarne valik Instagramis, kus isegi “väiksemad” profiilid võivad sageli sponsoritud tooteid saada. 


Samm 2: Leia nišš

Uuri välja, millist sisu sulle meeldib luua ja proovi jääda selle teema juurde. On lihtsam ehitada kaasatud jälgijate baasi, kui sinu jälgijad teavad, mida nad sinu jälgimisel saavad. Kas see on mood? treening? toit? poliitika? kunstiajalugu? koerapildid? On lihtsam saada osavaks kvaliteetse sisu loomisel ja leida uusi jälgijaid, kelle huvid on sarnased, kui jääda piiratud nišši.

Pilt influenserist Mette Jakobsen
@_mettejakobsen_ on leidnud oma niši looduspiltides koos oma koertega!

Samm 3: Investeeri varustusse, mida kavatse kasutada

Ei ole sugugi vajalik osta kohe alguses kõikvõimalikke kaameravarustusi ja redigeerimistarkvara. Alusta väikeste sammudega ja kui näed, et vajad varustuse uuendamiseks, investeeri kvaliteetsesse varustusse, mida tead, et saad kasutada. See võib aidata sul oma sisu paremaks muuta, sisu tootmist lihtsamaks teha või sisu loomist toredamaks muuta! Punkt on: investeeri targalt ja mõtle enne ostmist.


Samm 4: Ära loobu!

Ära loobu! Kui oled alguses, võib olla demotiveeriv, kui sa ei saa kohe sadu jälgijaid, kuid pea meeles, et enamus influensere on kulutanud pikka aega oma sisu parandamiseks ja jälgijate baasi ehitamiseks. Siin on mõned näpunäited, mida saad teha, et hoida end motiveerituna ja arendada suuremat platvormi. 


Õpi uusi oskusi

Internetis on palju ressursse, mis õpetavad sind, kuidas fotosid ja videosid redigeerida, paremaid fotosid teha ja paremaid artikleid kirjutada. Vaata meie juhendit reels ja fotograafia kui sa pole seda veel teinud! Kasuta aega, et õppida teistelt ja harjuta oma sisu kvaliteedi tõstmist. Paremini sisu toob suurema võimaluse, et saad koostööd ettevõtetega ja toob üldiselt rohkem jälgijaid. 


Suhtle oma jälgijatega

Suur osa väljakutsest olla influenser on luua ja hoida suhe oma jälgijatega. Jutt oma jälgijatega lugudes, neile küsimusi esitamine, kommentaaridele ja sõnumitele vastamine on kõik head viisid tutvuda nendega, kes sind jälgivad, ja võib-olla ka uusi sõpru leida.

Tunne teisi influensere

Ära karda võtta ühendust teiste influenseritega oma valdkonnas. Teiste influenserite olemasolu, kellelt küsida, võib olla väga kasulik, kui sa alles alustad, ja see teeb pikaajalise tegevuse palju toredamaks! 


Postita sageli (ja piisavalt)

Üks oluline asi, kui soovid saada rohkem jälgijaid, on regulaarselt postitamine. Kui sageli peaks postitama, sõltub see kasutatavast platvormist. Näiteks Youtube'i video nõuab rohkem tööd kui Instagrami postitus, seega võib-olla peakski sagedamini postitama Instagramis kui Youtube'is. Samas veendu, et kogu postitatav sisu on kvaliteetne ja lisab väärtust (olgu see siis meelelahutus, teave või midagi sarnast) sinu jälgijatele. Pole mõtet postitada iga päev, kui lõpptulemusena postitad sisu, millega sa ei ole rahul ja mida sinu jälgijad ei hinda.


Autentsus ja vastutus

Ei ole mingi saladus, et influenserina on sul ka vastutus olla usaldusväärne, avatud ja aus. On lihtne kaotada oma jälgijate usaldust, kui soovitad toodet, mis sulle tegelikult ei meeldi ja mida sa ise ei kasutaks. Kui sa ostaksid kaamera, mida sinu lemmikfotograaf soovitas ja see osutuks kehva kvaliteediga ning puruneks kohe, oleks raske järgmisel korral sellest influenserist usaldada. Samuti on oluline tagada, et sa ei levita sõnumeid, mis võivad negatiivselt mõjutada sinu jälgijaid, olgu need seotud hoiakute edendamisega, mis võivad mõjutada kergesti mõjutatavaid jälgijaid negatiivselt, või soovitada tooteid, mis võivad neid mõjutada negatiivselt või olla kahjulikud. Pea meeles, et sul on õigus öelda ei, kui keegi palub sul midagi promoda, ja kunagi ei ole hilja meelt muuta!

Tilbake til bloggen