Kontaktige meid

Võta meiega ühendust aadressil post@famme.no ja me oleme asjaga tegelemas 🙌 Lisage kindlasti tellimuse number teemaritta ja muu vajalik teave.

Lugege seda enne meili saatmist:

  • Tagasi saatmise sildi saate, kui täidate tagastamisvormi, mille link on lehe tagastamislehelt
  • Kas soovite toote kohta kaebust esitada? Täitke see vorm: Kaebuse vorm
  • Klõpsake SIIN, kui soovite muuta aadressi enne tellimuse saatmist.
  • Minu leht: Tellimuse staatus, jälgimine jne., Logige sisse sama e-posti aadressiga, millega tellimus tehti. Siit leiate ka tellimuse numbri
  • Kus on teie tellimus? Tõenäoliselt olete saanud jälgimise e-kirjaga (kontrollige rämpsposti), aga kui see puudub, võtke meiega ühendust!
  • Kas on võimalik vahetada? Vaadake üleval olevat tagastamislehte
  • Uus tagastamise silt: see saadetakse teile e-kirjaga, kui tagastusvorm on täidetud, kuid kui vajate teist tüüpi tagastust, vastage meile e-kirjaga ja me korraldame selle tavaliselt :)
  • Muuda tellimust enne väljasaatmist? Seda saame korraldada, kui saadate kiiresti e-kirja ja sisaldab seda, mida soovite tellimusest eemaldada ja mida soovite lisada, soovitavalt koos toote lingi, värvi ja suurusega, et oleks selge, mille vastu soovite vahetada
  • Vale kaup kätte saadud? Saatke pilt saadud kaubast e-kirjaga. Pange tähele, kui tagastate vale märgistusega kauba, lisage see teave pakendisse, et ladu oleks veast teadlik, kui nad tagastuse saavad
  • Puuduv kaup? Saatke meile e-kiri ja korraldame uue saatmise 1,2,3 🚀
  • Pakk märgitud jälgimise järgi kohale toimetatuks, aga te ei leia seda? Küsige naabritelt ja transpordifirmalt. 99% juhtudest lahendatakse see probleem. Aga kui paki ei ole, siis oleme alati siin, et see lahendada!
  • Kui soovite teha koostööd, saada edasimüüjaks vms, olete ka teretulnud meile elektroonilise kirja saatma ✉️

Aadress kirjade jaoks: Famme AS (orgnr 913300319) Søndre Kullerød 8, 3241 Sandefjord.